- - Vinohrad a pivnica
- - Vo vinohrade
- + V pivnici
- + Fľaše, demižony, uzávery, plnenie
- + Nerezové nádoby
- + Filtrácia, čerpadlá
- + Spracovanie hrozna
- + Kvasinky a enzýmy
- + Prípravky na ošetrenie vín a muštov
- + Prípravky na doladenie nápoje
- Kyseliny a stabilizátory
- + Meranie - teplomery, cukromery a iné
- + Plastové nádoby a kade
- + Údržba a sanitácia
- + Poháre, džbány, hevery
- Knihy a publikácie
- Víno bezva(d)
- Zdravý mušt + pokojné kvasenie = základ dobrého vína
- + Sadárstvo a pálenky
- + V sadu
- + Výroba nápojov
- Od zberu po destilácii
- + Záhrada a dom
- + Sklo
- + Sommelier
- + Darčekový tovar
- + Naše produkty
Úvodná strana » Vinohrad a pivnica » Vo vinohrade » Knihy a publikácie
Public relations
Kód produktu: 2143
Vinársky marketing. Kniha medzinárodne uznávaného vinárskeho a marketingového experta.
24,55 € 24,55 € Bez DPH
Kniha JUDr. Ľuboša Bártu, MBA, medzinárodne uznávaného vinárskeho experta, s názvom„ Public relations a marketingová komunikácia v obchode s vínom&ldquo ;, je koncipovaná v duchu doby ako„ all-in-one“.
Publikácia si kladie za cieľ byť prehľadnú príručkou pre malé, stredné i väčšie vinárov, vinárske hotely, obchodné spoločnosti, chce byť praktickým manuálom, podľa ktorého môže efektívne komunikovať svoje vinárstvo a jeho produkty každý vinár. Kniha súčasne predstavuje pôvodné učebnicu pre študentov odborov vinárstvo, marketingu a komunikácií, je hlavnou učebnou pomôckou profesijných vzdelávacích programov MBA a BBA v Business Inštitúte a ďalších vzdelávacích pracovísk. Publikácia ponúka širokú teoretickú základňu odborov public relations a marketingovej komunikácie, zároveň je to obsiahla kniha plná úspešných (i neúspešných) konkrétnych príkladov z Českej republiky, Európy a USA. Vedľa tuzemských autorít spolupracuje autor s poprednými zahraničnými odborníkmi a inštitúciami, cituje výsledky najnovších výskumov a štúdií, súdne rozsudky a právne predpisy, knižné aj internetovej publikácie až do júla 2013. Neponúka dogmy a obyčajné definície, ale prezentáciou rôznych názorov nabáda k vytvoreniu samostatného pohľade na problematiku. Autor, oi. Vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 ako vinársky publicista roka, prezentuje celú problematiku spôsobom prístupným všetkým predpokladaným čitateľským okruhy.
Související produkty
Znalostiv odbore na trhu
Skvelé cenyjedny z najlepších
Dopravauž od 3,99 EUR
Zákaznickápodpora a pomoc on-line
Rýchlosťdodania a dopravy